Víztisztító Nyári Vásár

Fizetési megoldás
Hírlevél
TOP termékek
Termékajánló
Elérhetőségek
Wellnet Kft.

Telefon: +36-70/450-6650
E-mail
Székhely:

2890 Tata, Csapó utca 18.
Postai cím, telephely:
2890 Tata, Honvéd utca 41.

Facebook

Szállítás és fizetés

utánvétellel:
29 900 Ft alatt: 1 490 Ft
29 900 Ft felett: ingyenes.
online bankkártya fizetés setén:
24 990 Ft alatt: 990 Ft
24 990 Ft felett: ingyenes

Wellnet blog
2019.05.09 09:59

3+1 ok, amiért a tested vízért könyörög

A víz a test minden funkciójának az alapja. Elég, ha csak egy kicsivel kevesebbet iszol belőle, máris jelentkeznek a tünetek: gyengeség, fejfájás, fáradtság. Összeszedtem neked a legfontosabb indokokat, ami miatt a szervezetednek vízre van szüksége.


A vízivás minden idők legfontosabb szépségápolási tanácsa is egyben!

Az élet elixírje, az élet alapja, az élet vize – sok néven szólíthatjuk, a H2O, vagyis a tiszta víz az első és legfontosabb a szervezetünkbe kerülő anyagok közül. Tudtad, hogy testünk 75 százalékát víz alkotja? Ha ebbe belegondolsz, máris könnyebben el tudod képzelni, mennyire kulcsfontosságú az életedben a megfelelő mennyiségű és minőségű vízfogyasztás.

Íme, a 3+1 legfontosabb ok, amiért vizet kell fogyasztanod, és a legjobb praktikák!


  1. Az életfunkciók biztosítása

A víz elengedhetetlen az emésztéshez, a hőmérséklet szabályozásához, a méreganyagok kiválasztásához, a sejtek működéséhez, az emésztéshez, és még sok minden máshoz. Úgy is fogalmazhatnánk, hogy gyakorlatilag nincs olyan funkciója a szervezetnek, amelyhez ne lenne elengedhetetlen ez a tiszta folyadék, hiszen szállítóeszközként vesz részt a szervezet működésében.

Napi szinten minimum 2 liter, de ideális esetben akár 3, vagy annál több liter víz elfogyasztása javasolt.

Ha nehezen tudod számon tartani, hol is tartasz éppen, akkor javaslom, hogy rendszeresíts egy utántölthető kulacsot, aminek tudod az űrtartalmát, így pontosan látni fogod, mennyi vizet fogyasztottál.



  1. A kiszáradás elkerülése

A kiszáradás szó hallatán sokan abban a hitben élnek, hogy ez csak akkor fenyeget minket, ha akár napokig nem iszunk folyadékot, pedig ez nem igaz.

A szomjúságérzet már a kiszáradás első jele, vagyis nagyon fontos lenne, hogy ne várjunk az ivással a szomjúság jelentkezéséig.

Mire tudatosul bennünk agyi szinten, hogy innunk kellene, a sejtjeink már rég az optimális működési szint alatt vannak. A szomjúságérzet ráadásul egyénenként eltérő és a kor előrehaladtával csökken, éppen ezért tudatosan rá kell szoktatnunk magunkat a rendszeres vízivásra, ha el akarjuk kerülni a kiszáradást. Amint a test folyadékmennyisége csökken, a vér a sejtek víztartalmát vonja el, ami hatással van az agyra, így akár eszméletvesztés is bekövetkezhet.



  1. A bőr szépsége

A dehidratáltság elsőként a bőrön és a hajon jelentkezik.

Nem véletlenül mondják, hogy a szép bőr az egészség szimbóluma, a bőrünk finom jelzésekkel mutatja, ha valami nincs rendben az egészségünkkel.

Tekintsd intő jelnek, ha durva tapintású és extrém száraz a bőröd, nagy valószínűséggel nem iszol megfelelő mennyiségű vizet
.

Az is előfordulhat, hogy vízelvonó italokból fogyasztasz sokat, ilyen a kávé, fekete tea és az alkohol. Ha elegendő vizet fogyasztasz, bőröd bársonyosabb, puhább, ruganyosabb lesz, és a ráncok is nehezebben jelennek majd meg rajta. Azt is tudnod kell, hogy a víz a bőrbe jut el utoljára és az időjárás hatására onnan is távozik először, így nemcsak belülről, de kívülről is pótolnod kell a nedvességet. Javaslom, hogy próbáld ki a Manna arckrémet, mely hialuronsavat tartalmaz, ez az anyag arról híres, hogy segít a vizet megkötni, így még intenzívebb lesz az ápolás. Mielőtt megtisztított bőrödre felviszed, spriccelj egy kis Manna virágvizet arcodra, hogy még több folyadék jusson bőrödbe!



+1 Az optimális energiaszint biztosítása

A vízfogyasztásnál ne csak a mennyiségre figyelj, egyáltalán nem mindegy, hogy milyen formában viszed be a folyadékot.

Általános szabály, hogy nagyon jó minőségű csapvizet, vagy szénsavmentes ásványvizet érdemes fogyasztanod. Kerüld az ízesített vizeket, illetve a gyógyvizekkel is légy óvatos, mert nagyon magas az ásványi anyag tartalmuk és csak kúraszerűen érdemes őket fogyasztani. A szénsavas, illetve cukor- vagy koffeintartalmú italok csak felborítják vízháztartásodat. Ha szeretsz kávézni, egy pohár eszpresszó mellé mindig igyál meg legalább 2,5 deci vizet is. Honnan tudhatod, hogy elegendő vizet fogyasztasz-e? Ha naponta minimum 6 alkalommal mész pisilni és vizeleted világos színű, akkor jó úton jársz.

 
 Alapító, tulajdonos
 Manna natúrkozmetikum

 forrás: www.manna.hu

A legtöbb ember hagyja, hogy a szomjúság irányítsa.
A szomjúság azonban a szervezet kiszáradásának vészjelzése.
Előzd meg a szomjazást a megfelelő folyadékbevitellel!


Banális oka, van, hogy a fentiek ellenére nem iszunk elegendő ivóvizet.
Nem ízlik a csapvíz.

- Ha nem ízlik a csapvíz, akkor sem kell lemondani a legfontossabb élelmiszeredről a vízról!
- Ha finom víz folyik a csapból, könyebb több vizet fogyasztanod,
  ami elősegíti az egészséges táplálkozás megfelelő folyadékbevitelét.
- Ezzel könnyebben megy az egészséges életmódra átállnod,

  így többet tehetsz az egészségedért!

Legyen a te családod ivóvize a legjobb a környéken!

Válts finom, tisztított csapvízre!
Egészséges, költségkímélő és környezetbarát.

 

A megoldás a finom ivóvizet előállító víztisztító,
ami gazdaságos, kényelmes és nem szennyezi a környezetet.

Ráadásul most a
Kupon Napok keretében szezonális akciót tartunk!

 

Nézd meg az ajánlatot most, itt!

 


Guzorán István
ivóvíz tanácsadó
Wellnet

Webáruház készítés